زنان علیه زنان

من اگه اینجاروساختم واگراینک رو با الفاظ تحقیر امیز خطاب میکنم بخاطر این هست که اینک داره ترویج دوهمسری میکنه وبه اینکارش افتخارمیکنه بارها وبارها خیلی ها سعی کردن که بهش بفهمونند کارش اشتباه هست چون تحمل انتقاد نداشت کامنت دونی وبش رو بست بعدازاون هم  هرچندوقت یکبار یک پیغام  پرازتعریف وتمجید خودش برای خودش میذاره که مثلا بگه من کارم درسته ! ولی این زن عقده ای خودش هم میدونه که کسی زنهایی چون اون روکه فقد اسم زن رو دارند ودرعمل ننگ هستند برای جامعه زنها قبول نداره

اینک عقده خودنمایی شدن داره  خودش با همکاری دوستش یک وبلاگ دیگه زدبنام عاشقان اینک که مثلا بیشترازقبل بتونه ترویج دوهمسری کنه و خودش رو ازاشتباهی مبرا بدونه واین رو نشون بده که اینک عجب ادم مسلمان وباخدایی هست که صبور وفداکارهست و و و ...

حالا تواین بین این وب جدید عقده های اینک  اومده افشاگری کرده برعلیه  یک کامنت گذار و وبلاگ عسل  و نازلی

من خودم نزدیک به شاید 7-8سال هست که وبلاگ عسل زن کویری رو میخونم وبلاگش رو دوست دارم چند پستش هضمش برام سخت بود ودقیقا سه کامنت در وب زن کویر گذاشتم اولین کامنت نوشتم چرا نمیتونم نوشته هات رو هضم کنم

دومین کامنت نوشتم  شایدازوب من خوشتون نیاید ولی کامنتم روحذف نکنید

سومین کامنت درمورد این سئوال کرده بود که شبیه چه شخصیت وفیلمی هستید  من نوشتم شبیه جودی ابوت هستم   فیلم بابالنگ دراز و ازش سئوال کرده بودم که کامنت من درپست قبلیش چی شد

وعسل بانو درخشمی عجیب  منو  حسابی مورد عنایت قرار داد

ودرپست جدیدشون ازاینک طرفداری کردن گفتن خودش با کارش راحت هست وما راحت بزاریمش

عسل بانو ازنظر من شما یک بانو هستی خودم روهم یک بانو میدونم چراکه به زن بودنم افتخارمیکنم  برای زن بودنم  وموفق بدنم دراین جامعه به هیج مردی تکیه نکردم ، یک زن که درهمه حال ازشرافت وعزت زن بودنم  دفاع کردم  جنگیدم اگراینک رو با الفاظ نامناسب خطاب میکنم بدلیل رفتارخوداینک هست خودش برای خودش ارزش قائل نمیشه وبدترازهمه داره ترویج دوهمسری رو میکنه توقانون من زنی که ترویج دوهمسری کنه لایق بدترین ها هست اینک عین بقیه وبلاگ نویس ها اززندگیش بنویسه اما واگرنیاره دروغ تحویل مردم نده کسی باهاش کار نداره ولی اینکه باکلاه شرعی گذاشتن سرخودش و هیزکاری شوهرش میخواد بقیه روفریب بده لازم هست که اونچه که لایقش هست رو بشنوه

واما بانو ابی

ابی رو من از کامنت هاش میشناسم خیلی خنده دارهست که یک کامنت گذار احمقی چون فرزانه بر اثر توهمات شخصی خودش ابی رو بانو معرفی کرده بانوی اصلی ایشون نیست  گرچه ابی خودش بانویی بسیارمحترم هستند ولی بانوی اصلی مدتهاهست که ازوبلاگها دورشده  وخنده دارترازهمه وب عقده های اینک اصرار داره که ابی بانوهست بقول معروف مرغ پخته از استدلال های اونا خنده اش میگیره

یه نکته دیگه اینکه وب عقده های اینک تمام اینکارهارومیکنه که کامنت جمع اوری کنه یعنی اینقدر بدبخت شدن که ملاکشون از وب زدن جمع کردن کامنت هست حقا که باید گفت خاک برسرتون

یه حرفی هم به نازلی دارم  خانم نازلی من خواننده وبتون هستم ظاهرا شما با ابی دوست بودید بهترنبود اون پست مبهم رو نمینوشتید اگرازابی گله داشتید دلخور بودید باخودش درمیون میذاشتید نه اینکه جو رو نابسامان کنید وبعدخودتون رو کناربکشید شما همون اتیش زیر خاکسترهستید که ظاهرا پیدا نیستید ولی همه اتیش ها ازشما بلند میشه

این وبلاگ تاوقتی که اینک مریض وعقده ای و امثال اون باشه هست این فیلتربشه بعدی وبعدی

ما  برعلیه اززنهایی که ترویج دوهمسری میکنند یا زن دوم هستند  هستیم گاهی لازمه که زنان علیه زنان باشند

من عادت ندارم که بشینم کامنت ها رو دونه به دونه جواب بدم  دوستانی که جواب نمیدم ببخشید

ولیلی جان سالهاست خواننده وب شما هستم شما بهترین هستی من اینجا با این وب تفریح میکنم خدارو شاکرم که همه چیز درزندگیم دارم اعصابم خرد نمیشه اینجا برای من زنگ تفریحی هست که روی مخ افراد عقده ای وبیماری چون اینک وخودشیفته های بیماردوربرش برم

والی خانم  اینک وامثال اینک تا وقتی که ازدوهمسربودن مردهای هیزشون طرفداری میکنند لایق اینچنین الفاطی هستند

وسپاسگذارم از بقیه دوستان کامنتگذار

نظرات 4 + ارسال نظر
نادیا جمعه 22 تیر 1397 ساعت 01:21

تو تفاوت من و سعید رو متوجه نمیشی. اونوقت می خوای مراقب زن دومی ها باشی؟ اول برو چشمت رو درمان کن عزیزم

نادیا پنج‌شنبه 21 تیر 1397 ساعت 14:09

معلومه یه زن خیانت دیده هستی. ولی کاش حداقل سکوت می کردی. تو اگه جای زن دومی ها بودی، حتما موقعیت اونها رو درک می کردی و اینجور نشناخته و نسجیده نمی تازیدی.
چرا یه طرفه به قاضی میری؟
تو مگه به جای اینک زندگی کرده ای؟
تو مگه به جای هوویش زندگی کرده ای؟
و از همه مهم تر، اگه حرفی برای گفتن داری، خب بزن. دیگه چرا مثل بیکارها وبلاگ می زنی که یه وبلاگ نویس دیگه رو تخریب کنی و به انواع توهین ها مزین ش کنی؟ مگه وبلاگ نویسی، میدون مسابقه است؟

سارا چهارشنبه 20 تیر 1397 ساعت 13:30

جناب سعید شما مردها هم عجب موجودات عجیب غریبی هستید که حکم فضایی صادر میکنید!ینی هر کی از عقاید اینک بدش میاد لزوماً خیانت دیده .دنیای شما مردها هم چندان قشنگ و جالب نیست که به مرد بودن خودت مینازی .مردها هم کم زیر پای همو نمیکشن .از دنیای شما مردها هم باید ترسید.

سعید چهارشنبه 20 تیر 1397 ساعت 01:02

این طور که دلت از اینک پره حتما خیانت دیدی . بزار هرقد میخواد تبلیغ کنه تو این گرونی مردا از پس مخارج یه زنم برنمیان . زن کویر تحقیرت کرد اونوخ تو تعریفش میکنی ؟ ابی خودش رفت وبلاگ او دختره تیلو حرف زد خوب میومد به خود نازلی میگف اونوخ تو میگی چرا نازلی به ابی در خفا نگفت. با یکی لج کنین دیه دهنش سرویسه . دلت پیش ابیه ها .شما زنا چه موجودایی هسین باید ازتون ترسید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.