زنی بنام اینک که نشانی اززن بودن ندارد


براتون چند نمونه کامنت گذاشتم از وبلاگی که صاحبش گفته اسمش رو نبرم چون زود داغ میکنه دعوا میکنه ولی خیلی جالبه نظراتشون درباره اینکی که عزت نفس و نشونه ای از شرافت  زن بودن رو نداره

وبلاگ عقده های اینک چقد زود دروغ هاشون رو شد وتعطیلش کردند خاک توسرتون که بجای اینکه از شرف ومقام زن حمایت کنید دنیال دروغ دغل بازی هستید هیجکس هیجکس زن دوم بودن رو نمیپسنده مگر مردهای هرزه و زنان بیحیا که دنبال هوس وخوشگذرونی هستند 

یه نکته دیگه من با همه حرفاکه گفته شد بنظرم حق با خانم ابی هست فردا نیاید بگید من همون ابی هستم خخخخخخخخخخخخخخخ بنظرم همه بحث وجدل ها از همون پست مبهم نازلی شروع شد یه مشت خرمگس معرکه هم  اومدن سرصدا کردن وخانم نازلی توکه باشخصیت هستی توکه ادعای روشنفکری داری حرفات بوی غرور ومنیت دارند لطفا خودت یکم بیشتر به نوشته ها وحرفات فکرکن غرور خوب هست اما تا حدی

نظرات دیگران

1

دیشب از فضولی یه علطی کردم رفتم اخرین پست اینک را خوندم. داییش گفته زنش به خودش نمی رسه و ناهار با بچه هاش می خوره و ... تو بودی چیکار می کردی؟ خب به زنت تذکر می دادی. بعدشم مگه زن کارگر خونه هست یا قراره هم نقش کلفت را بازی کنه هم جنیفر لوپز باشه؟ خلاصه به این جرم اینک داره میره برای داییش زن دوم بگیره. ببین ایا این زن دلسوزی داره؟ آخه کجای اسلامشون نوشته بجای تفاهم و تذکر زرتی برین زن بگیرین. بعدش خنده دار تر(نه گریه دارتر ) اینکه دایی شهوت ران گفته میرم صیغه می کنم که هم به یه زن دیگه کمک مالی کنم هم .... خب مردک می خوای کمک مالی کنی این همه کودک کار، زلزله زده، فقیر، بیمار بی پول... چرا زیر کمرتو بهونه می کنی که بری زن بگیری؟ اون وقت اینک با چنان افتخاری از این مردک نوشته که کاپ قهرمانی می خواد. اخه زن ناحسابی تو خودت زنی. میدونی زن داییت ناراحت میشه. نون و نمکشو خوردی. اگه قراره هر مردی یه خونه اضافه داشته باشه و پولش بیشتر باشه بره زن بگیره و ثواب هم بکنه که پس یه باره بگین زن کالاست. چی میگن اسلام اومد ارزش زن را بالا برد. این اسلام که زن را فقط برده جنسی می بینه. مرد هم الت متحرک. تازه اون دنیا جایزه ش هم باز حوریه یعنی زن.

2

یکی دیگه شوهرش از مفت خوری و بی حیایی میفته دنبال هوسهای زیر کمرش. قانون شرعشون هم بهش کارت پستال میده. خودشم میشینه تو وبلاگش مثل برده جنسی دلشو خوش می کنه به اینکه هفته ای چند بار مدیرش میره کنارش. عزت نفس و حرمتشو با یه سرویس طلا و چند تا کادو می فروشه. به من ربطی نداره. خوشم نمیاد نمی خونم. دوره دوره ایناست با اسلامشون. مردی بچه هاشو دچار ناراحتی و دوگانگی کنه. زنشو له کنه. زن هم به هر دلیلی بمونه و با چند تا النگو و انگشتر راضی بشه و. به هر چی زن و دختر مجرد و مطلقه هم هست توهین کته. بازم به من ربطی نداره فقط متاسف میشم برای جامعه ام.

3

یک چیز رو یادم رفت بگم نه برای عاشقان اینک نه برای فرزانه برای تمام افرادیکه که ناخواسته با حرف فرزانه گوشه ذهنشون به ذره یا شاید کاملا حرف های کذایی فرزانه را باور کردند نسبت به هویتم دچار تردید شدند برای شما عسل جانکم که منو ندیدی و حق دارید صد در صد مطمئن نباشید من کی ام .
من خیلی کم اینکارو میکنم اما فکر کردم اینجا لازم دیدم بگم
به روح مادرم که رفتنش داغونم کرد روحی که برام اینقدر عزیزه به روحی دارم قسم میخورم که محاله به راحتی ازش حرف بزنم قسم میخورم من بانو نیستم من آبی بدون وبلاگ و کامنت نویس هستم فرزانه خدا لعنتت کنه بغض کردم نمی بخشمت هرگز نمی بخشمت فضای مجازی اصلا برام مهم نیست اما با حیثیت دیگران نباید راحت بازی کرد حداقل به خاطر شکیلا نباید باهام اینکارو میکردی امروز وقتی دیدم تو وبلاگ نجسهای اینک درباره شکیلا حرف زدند آتیش گرفتم لعنت به هر کسی که مسبب این رفتارهاست
فرزانه به خدا سپردمت مطمئنم یه جا میخوری :گریه:

4

با اجازه عسل جان !جناب ی شما رو چه حسابی دلتون برای اینک میسوزه !حداقل خودش که از زندگیش خیلی راضیه و به قول خودش ازدواج مدیر باعث رونق در زندگی‌شان شد و شوهرش را یه مرد با عرضه میدونه !اینک اون زن درمانده ای که در نظر شماست نیست .اتفاقا قابل ترحم من و شماییم از نظر این جماعت !ما دلمون برای خودمون بسوزه که مدیران مملکت ما امثال این آدمها هستند !سرمایه کشور در شکم و زیر شکمشون خلاصه شده .مدیر مملکت به جای ارائه طرح برای سازندگی آمار دختران مجرد برای راه اندازی حرمسرا ارائه میده!اما این وسط هیچ مدیری دلش برای پسرای مجرد سن بالا نمیسوزه اونا باید در حاشیه آمار قرار بگیرن تا مبادا لقمه ای از دست اینها ربوده بشه .خانم اینک در جایی فرمودند پسرایی که چهلو رد کردن دیگه زیر بار ازدواج نمیرن .اما نفرمودن علت مشکلات اقتصادی است نه زیر بار نرفتن از سر دلخوشی .کدوم پسری دوست نداره خانواده تشکیل بده .از نظر خانم اینک این افراد جزو حیوانات اخته محسوب میشن که در جمعیت آماری قرار نمیگیرن .خواهش می‌کنم این‌قدر لی لی به لالای اینک نزارید .وبلاگی که به همه تهمت زد باعث ناراحتی عده ای شد اسمش عاشقان اینک بود .وبلاگی که آتیشش از گور اینک بلند شد .این افراد هر جا باشند اونجا را به گند می‌کشند توی وبلاگستان ،اداره ،مجلس .ترحم به اینا یعنی ظلم به خودتون .درواقع یه سرگین غلتان توی وبلاگستان بیشتر نداریم که با اسامی مختلف سعی داره همه را گمراه کنه !!

نظرات 3 + ارسال نظر
عاشقان اینک شنبه 28 مهر 1397 ساعت 14:40

طی یک ماه و نیم فعالیت وبلاگ عاشقان اینک هزاران بازدیدکننده داشت ...
دوبرابر کامنت عمومی کامنت خصوصی دریافت کردیم.. این وبلاگ مدت هفت ماه قطره چکانی س
خیالتان راحت کنم خانم اینک مقتدرانه و شکوهمندانه پابرجاست..
خانم نازلی باشخصیت ترین زنان عرصه بلاگستانه ..
ما بدون کمک دوستان خانم نازلی و خودشان نمی توانستیم حق مطلب ادا کنیم ....
خانم نازلی با سکوتشان لطف بزرگی کردن پست موقتشان درباره آبی برای ما خوب بود از این حیث طی کامنتا خصوصی از محضرشان تشکر کردیم.....
خانم نازلی حق طلب و مهربانن به خاطر فشارهای آبی به ما ناخواسته خوک گفتن ...
خانم نازلی در کامنت خصوصی از ما عذر خواستن و توضیح دادن به ناچار خوک گفتن اگر نمیگفتن کامنتر طومار نویسش اذیتش میکرد ..
خانم نازلی مایل نیستن رابطه دوستانه قبل مان برملا شود برای همین بعد فعالیت عاشقان اینک به ما در مطالب عمومیشان بی محلی کردن..
کامنت خصوصی زیادی بین ما رد و بدل شد هیچکدام تایید نکردن فقط خصوصی جوابمان دادن...
دوستان خانم نازلی احسنت داشتن این بیانگر منفور بودن خانم آبی در عرضه بلاگستانه ..
از وبلاگمان دریافتیم آبی هزاران مخالف دارن مخالفانش از قشر مذهبی ها و نامذهبی هاس خانم اینک برخلاف جو وبلاگشان در خفا موافقان بیشماری دارن که طی کامنتا عمومی اعلام نمیدارن ..
درآخر بگویم شرافتمندانه و منصفانه آبی دل شکست ما حق دل شکستگان را گرفتیم ...
خانم نازلی بامعرفت بود چیزی بروز نداد و دورا دور با ما همراهی کرد حق آبی روشنگریهای وسیعتری بود باید به التماس بیشتری می افتاد ...
زن کویر حق خواهی مان را خراب کرد خانم نازلی تلاش کردن پست زن کویر را به ضرر آبی تمام کنن زیرا آگاه بودن آبی و دوستانش هیچ ارزشی ندارن اما متاسفانه تلاشش به ثمر ننشست و زن کویر ندیده هم لنگه آبی س از او حمایت کرد ..
این گفته ها از تاریخ گذشته س چند ماه قبل نگفته ایم زیرا حساسیت بود
امروز نوشتم تا بگویم آگاهی ندارین قضاوت نکنین و حق طلبی ما حق انسانی مان بود..
اینک خانوم و شیفتگانش حرف و رفتار بیهوده انجام نمیدن....
هر کی دل اینک خانوم بشکند چوب می خورد و مهره سوخته بلاگستان می شود از ما گفتن بود ..
روشنه چرا در این پست طرفدار آبی بودین زیرا چماق به دست ضد اینک خانوم می تازوند قبلا خیلی غلطها میکردن حالااز این غلطها دیگر نخواهد کرد
هی با توام بانو پا را از گلیم تان درازتر کنین بد می بینین مراقب باش روی ادبیات سخیف تان کار کنین ...
جوری رفتار نکن متصور باشیم تو خیابان بزرگ شده ای

ناهید سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 21:41

صد در صد باهاتون موافقم. تمام این حرفا رو برای اینک نوشتم ولی هیچکدام پابلیک نشده.
البته من بین کامنترها عاشقی ندیدم. همه بخش طعنه میزنن و هر کامنت مخالفی کلی لایک میگیره. دوره هرزه گری اسلامی هم تموم شده.

طرفدار زن کویر جمعه 29 تیر 1397 ساعت 10:40

زن کویر به تو گفت گوه خور حشره مدفوع خور دیگه چقدر باید حقیر باشی که بازم زر زر بنویسی و عن بخوری؟ بترکون این وبلاگ کثیفت رو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.