زنی مفلوک وعقده ای چون اینک

بارها گفتم که اینجا نمیخوام احمق ها رو بزرگ کنم بلکه میخوام  زنی دروغگو وفریبکار وخدازده به اسم اینک که زن دوم بودن رو رواج میده رسوا کنم

اینک دخترش حامله اس باهاش قهره واینک دروغگو عقده ای به کاربازاریابی چسبیده و بچه هووش

خاک توسرت اینک بخاطر هوی وهوس شوهرت تبلیغ دوهمسری میکنی وحالا که دخترت ازت ناراحت شده باز سرت به سنگ نخورده

حالم اززن هایی چون بهم میخوره

تویک زن عقده ای هستی که بخاطر ترس ازدست دادن بانک پولیت همون مدیرمسخره  هوسباز ازدخترت هم گذشتی

خاک توسرت عقده ای بدبخت

کامنتی که برا اینک خاکبرسر گداشتن

==============

ببخشید مسالتن...
آقای مدیر دانش و مهارت مدیریتیشون رو فقط در تقسیم شبهایی که کنار زوجتین هستند به کار میبندن؟ بفرمایید ایشون در مورد چراغهایی که قبلا روشن کردن هم کمی مدیریت به خرج بدن.
از این بنده خدا طلبکارم شدین؟ تو سن کم شوهرش دادین. بدون اینکه درس بخونه حامله شده. باباش زن گرفته. مادرش با هووش میره عروسی. نوه باباش با بچه خودش همسنه. تازه ناراحتین که چرا گفته با هم بیاین خونه من. سیسمونی هم میخواین ندین. خرت و پرتاتون رو هم میخواین با پیک بفرستید!!! والا من جای دامادتون بودم برخورد جدی تری میکردم.

===========

باید بگم نگران نباشید این دامادجوان میدونه کی وکجا نشون بده که ازپدرزن هوسابازش چه ها یادگرفته

همین بلاروراحت سردختربدبخت اینک عقده ای درمیاره

===========

اینم یه کامنت وجواب اینک

اون همه غذای تزیین شده را چطوری می خوای براش با پیک بفرستی؟
تازه حالا غذا را با پیک فرستادی ، هدیه های موجود در تاسیانه که تو رسم اصفهانیا هست از جمله یک قطعه طلا و چندین دست لباس بارداری و ... را هم می خوای با پیک بفرستی براش ؟!!!!
یا کلا می خوای با یکی دو دست غذای ساده سر و تهشا هم بیاری بره پی کارش و بعدشم ادعا کنی من کمش نذاشتم؟!!!
اگه انجام میدی کامل و درست درمون انجام بده و اونم نه با پیک!!!
به همراه بزرگترای فامیل برو بهش سر بزن و محترمانه بهش تقدیم کن!
وگرنه انجام ندادنش به این شکل که مد نظرته بهتر از انجامشه

امتیاز: 10 0
دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 06:27 ق.ظ
پاسخ:
یا خداااا...چه خبره مگه؟
طلا بفرستم؟ چتد دست لباس؟
غذاها رو تزیین ش کنم؟
چه خبره مگه؟
مگه اینا بخاطر من بچه دار شدند؟
مگه از من اجازه گرفتن بابت حاملگی شون؟
سیسموتی رو هم با اکراه میدم. تموم رسم های اصفهانی ها مسخره است. بیشتر در راستای تحقیر خانواده ی دختره.
اگه قرار بود طبق رسم انجامش بدم، لازم بود منم طبق رسم، خیلی توقعاتم رو از مادر داماد ببرم بالا.
مثل مراسم خنچه ی عروس!
مثل مراسم عروس کشون که برای مادر عروس روی سند ازدواج عروس،بهش کادو میدن که من چیزی نصیبم نشد توی خنچه ی عروس چیزی برای من و مادرم نبود.
برو بابا...
احترام رو جایی می ذارن که احترام پذیر باشه طرف.
کلا خوشم نمیاد به این رسم و رسوم ها دامن بزنم.
از اونها هیچ گلایه ای نکردم تا الان برای خودم دردسر و زحمت ایجاد نشه.
اینکه می خوام طاسیانه بدم،اولا دوست دارم بخاطر نوه ی بیگناهم بدم.دوم اینکه تک می زنم تا پاتک اشتی کنون زده بشه.
هر چی رسم باشه،من در دوز پایین و کم ش رو انجام‌میدم. مطمئنم فرهنگ سازی میشه و چنین رسمی کم کم از بین میره.
مثل رسم جهیزیه چینی که خوشبختانه جمع شد دیگه.
===========
خب معلوم شد اینک عقده ای ازاینکه براش خرج نکردن دقش اومده ونمیخوادخرج دخترش کنه ولی تریپ روشنفکری برداشته ومیگه ازاین تجملات خوشم نمیاد بدبخت دروغگو بگو که شوهرهوسبازم فعلا همه چی رو ریخته به پای هوو و تواینک دستت کوتاهه بیچاره اون پیرمرد هوسباز بانکت بااجازه هوو بهت صدقه میده
نظرات 25 + ارسال نظر
ه یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 ساعت 16:08

اینک خرترین ادمی که تو عمرم دیدم. یه خر خنگ.

. دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 12:30

بانو قالب وبلاگت را عوض کن خیلی قالب بدی داره برای همین کسی کامنت برات نمیزاره قالب وب بانو زن سوم را بزار

رعنا پنج‌شنبه 3 آبان 1397 ساعت 18:48

به من میگه پای حرفت وایسا بعد جوابشو که میدم از ترسش تایید نمیکنه. خخخخخخخخخ
اصن سوادش نمیرسه نوشته های منو روخونی کنه بعد میگه برا افکارت ارزش تحلیل قائل شو. ها ها ها

اینک حسوده چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت 02:44

اینک از دخترش حسادت میکنه خیلی تابلو هست

رعنا سه‌شنبه 1 آبان 1397 ساعت 01:16

اینک: "اولا زندگی خودت بی سامانه.برای چی اینقدر می کوبی؟"
پاسخ: والا من زندگیمو برای ملت روزنگاری نکردم که کسی بخواد به سامان یا بی سامان بودنش رو قضاوت کنه. شما داری پست میذاری نظراتت هم بازه. از نظر من مردی که زن دوم گرفته و زن اولش رو خوار و خفیف کرده ولی حاضر نیس بره دختر حاملش رو ببینه زندگی نکبت باری داره. الان باید قربون صدقت برم که کوبیدن نباشه؟!

اینک:
"دوم اینکه هیچ شوهری مثل بقیه ی شوهرها نیست. عملا نمیشه از قبل چیزی رو به بچه ها اموزش داد."
پاسخ: چه ربطی به کامنت من داشت؟! شما اگه یکم مطالعه کنی میتونی گزاره های علت و معلول رو تشخیص بدی و جواب غیر مرتبط ندی. گاهی سکوت کردن اعتبارش بیشتر از جواب بیربطه.

اینک: "شما همین الان هم نمی تونی از قبل برای بچه ت برنامه ریزی کنی. "
پاسخ: ایضا بند قبلی (چه ربطی به کامنت من داشت؟!!!). خوب چون نمیتونیم برنامه ریزی کنیم چپ و راست بزاییم و تا جایی که دینمون مجوز داد زن بگیریم؟

اینک : "تو هم راحت تهمت نزن. حرف می زنی، پای حرفت شجاعانه بایست.از نظر من ادمهایی که گمنام کامنت می ذارن،دلیل ش اینه که خودشون هم حرف خودشون رو قبول ندارن. و گرنه چرا باید اینقدر بی نام و نشون بیان و برن؟تو یه هویت برای خودت بساز.بعد تا اخر با همون هویت ادامه بده. حرف می زنی، لااقل بازخوردش رو هم بشنو."

پاسخ: کدوم قسمت تهمته؟ اینا همش نوشته های خودته. هرجاشو که من از خودم درآوردم بفرمایید بابت تهمت عذرخواهی کنم! هویت بسازم؟ شجاعانه بایستم؟ خوب ایستادم!!!الان هویت تو "اینک" هست؟ منظورت از هویت اسم بالای کامنته؟!!! شما اینجا نظرات رو بخون. بازخوردش اگه جوابای شماس بیش از نود درصدش پرت و پلا و بیربطه متاسفانه.

اینک :"از همه مهم تر خیلی مخالفی، یه وبلاگ رسمی بزن و حرفات رو بزن. نه اینکه راه بیفتی پشت سر این وبلاگ و اون وبلاگ غیبت کنی.برای افکار و حرفهای خودت ارزش تحلیل گذاشتن بذار."
پاسخ: والا من نه زن دومم نه شوهرم سرم هوو آورده ولی مخالفم. خیلی هم مخالفم. وبلاگ هم دارم ولی وبلاگ تخصصی در زمینه صنعتی هست که در اون فعالیت میکنم و آخرین مقاله های منتشر شده در سایتهای پولی رو به رایگان پست میکنم تا افرادی که دسترسی ندارن استفاده کنن. خودم هم تجربیات دوازده ساله حرفه ایم رو در اختیار مهندسین تازه کار میذارم.تحلیل افکار و نظراتم رو هم ترجیح میدم اساتید و همکارانم انجام بدن نه شما عزیزم. آدرس وبلاگم هم به درد شما نمیخوره واسه همین به جای اینکه اسم و کد ملی بخوای بهتره روی متن نظر تمرکز کنی.
غیبت؟! هر وبلاگی که کامنتش بازه یعنی نظر میخواد و من هر جا دلم بخواد نظرم رو درمورد هرموضوعی که صلاح بدونم درج میکنم. فحاشی هم بلد نیستم ولی لزومی هم به کسب اجازه از شما نمیبینم.

میترا آناهیتا سه‌شنبه 1 آبان 1397 ساعت 00:46

اینک:
"حالت خوبه تو؟ یه سری به مغزت بزن. ببین چرا واکنش هاش غیر طبیعیه"
جواب:
حالم بعد از خوندن تو خوب میشه. چون با دیدن "خواص با بصیرتی" !!!چون شما و دار و دستتون ، بر این اعتقادم که همیشه اخلاقیات و عقلانیات بر دین و مذهب و سیاست ارجح هستند، صحه گذاشته میشه ؛ و در ضمن باعث خوشحالی و مسرت خاطر بندس که واکنش های من از نظر تو غیر طبیعی باشه. چون طبیعت زندگی شما ها از نظر من پر از تعفنه.
اصلا فلسفه وجود افرادی که ما بهشون میگیم ملا یا آخوند، مسیحیان میگن کشیش و یهیودیان میگن خاخام برای همینه که وقتی شما دلت خواست یه کاری بکنی که خلاف عقل و اخلاقه یه تبصره ای از یه مسندی صادر بشه و اون عمل رو مشروع جلوه بده.
خوش باشید و در زندگی طبیعی و زیباتون دست و پا بزنید.
هرچند به عنوان یک همنوع آرزو میکنم که اینا داستان باشه ( که فرضیه قوی ای به نظر میرسه) و این نوشته ها هم یک نوع تبلیغ مضحک برای ترویج روابط مثلثی. چون هیچ احمقی با خوندن این نوشته ها برای ایفای نقش مدیر قصه شماتحریک نمیشه.

رعنا یکشنبه 29 مهر 1397 ساعت 12:48

کامنت من برای پست جدید اینک :
چقدر دلم برای بچه هایی که تو چنین خانواده هایی به دنیا میان میسوزه. کاش برای پدر مادر شدن هم مثل رانندگی یا هرکار دقیق دیگری نیاز به اخذ مدرک معتبر بود‌. تا هر دو نفری که با هم ازدواج کردن پای یه بینوای دیگرو به این دنیا باز نکنن. فکر میکنی عاقبت نوه بدبختت از دختر بیچارت بهتر میشه؟ خوب چه مرضی دارین. حداقل با این زندگی های بی سامونتون بچه دار نشین.
الان اسمم موردی نداره؟ معمولا یه کامنت درست که میگیرین به جای فکر کردن و حداقل سکوت کردن خودتون رو میزنید به کوچه علی چپ و میگین چرا اسم نداری. حالا اگه کامنت در راستای تحسین و تحبیب باشه اگه اسمش چند تا نقطه و بینام و علامت تعجب و ... باشه مشکلی نیس.

..... یکشنبه 29 مهر 1397 ساعت 05:08

نویسنده که هیچ هویت مجازی نداره. تازه بیا و ببین که کامنترهاش هم مثل خود بی هویت ن. نه ایمیل و نه وبلاگ و نه حتی ادرس اینستگرام دارن!

اینا دیگه چقدر بدبختن و بی ریشه اند...

. جمعه 27 مهر 1397 ساعت 07:24

شوهر اینک به دستور رهبر خامنه ای رفت زن دوم گرفت که نسل و جمعیت زیاد بشه
تا برای جنگ با امریکا و اسرائیل اماده باشیم

دختر اینک جمعه 27 مهر 1397 ساعت 07:21

دختر اینک خیلی عاقل هست که زود نوک اینک احمق را چید قاطع گفته با بابا بیا و قبلش هماهنگ کن که اینک بیشعور نتونه ماشین برداره و دم به دقیقه افتاده باشه خونه دخترش و فضولی کنه اینک زن فوق العاده حسودی هم هست که حالت حسادت و رقابت با دخترخودش هم داره دخترش خیلی عاقل و فهمیده هست و خوب تونسته ذات خراب مادرش را بشناسه و مدیریت کنه

نکنه شوهر اینک دوست صمیمی سعید طوسی هست شاید برای همینه که اینک به اومدن زهرا رضایت داد

چیکسای جمعه 27 مهر 1397 ساعت 06:10

http://354515mdm.blogfa.com/


این خانم هم مثل اینک شوهرش زن دوم گرفته؟؟؟؟؟؟؟ کسی میدونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شوهرش دکتر متخصص هست راست میگه؟

نینا جمعه 27 مهر 1397 ساعت 06:00

روشن عقده ای تو که مث اینک بسیجی فعال هستی چرا نرفتی زن دوم شوهر اینک بشی شنیدم که اینک به تو هم پیشنهاد داد که شریک کلفتی لوله شوهرش بشی

نینا چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت 00:50

نشریه!!!!! دورکاری!!!! بله خیلی عجیبه.... البته تو این مملکت نه. خیلی هم عجیب نیست. وقتی قاری قرآن بیت فلان میشه بچه باز این بیسواد هم میتونه دورکاری بکنه هم نزدیک کاری بکنه! خخخخ

نه عزیزم کار سختی نبود . در فشانی های شما رو هم دیدم. لزومی هم نداره ایشون کهنه بچه هووشون رو بذاره زمین مشغول تایپ کردن بشه. همین که به امثال شما بگه کامنت بذارین یعنی خودش گذاشته. خوب زن بودنش که آره. آخه سوپور محله هم میدونه فرق حکومت و دولت چیه . ایشون تو نشریه نقششون چی بود اون وقت؟ محقق در زمینه روایات امام خمینی در صحیفه سجادیه به نقل از تلگرام.
برین جمع کنید بساط روضه خونیتونو

روشن به نینا چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت 00:42 http://private-sunset.blogsky.com

یه زحمت به خودت می‌دادی، وبلاگ منو باز می‌کردی ببینی چندین ساله دارم می‌نویسم و چی‌کاره‌ام!
شماها دیگه خیلی نوبرید که میخواید ثابت کنید هر کی هر جا هر چی می‌نویسه اینک‌ه!!
انقدر عجیبه که اینک دورکاری می‌کرده؟! آری! ما حدود یه سال برای نشریه‌ای دورکاری می‌کردیم. نیازی هم نیست کسی باور کنه. فقط گفتم که از نزدیک دیدمش و مطمئنم که اقلا مرد نیست!!

رویا سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 23:40

دوست عزیز من نمیدونم اسم و رسم شما چیه ولی متوجه دغدغتون هستم. احتیاجی به نگرانی یا حرص خوردن نیست. بیشتر مضحک و احمقانس. وقتی یک احمق با روشهای ابلهانه و توجیهات بی پایه و ادبیات سطح پایینش رابطه زناشویی سه نفره رو تبلیغ میکنه خودش ته ضد تبلیغه و تاثیر عکس داره. سعی کن بیشتر بخندی بهش تا حرص بخوری.
مثال واضحش در جامعه هویداس. چهل ساله که تمام مدارس و ارگانها رویکرد کاملا اسلامی دارند. بچه های دهه هفتاد و هشتاد و نگرششون رو ببینید. اثری از مذهب گرایی دیده میشه؟
هر موضوعی باید ابتدا بر اصول عقلانی و اخلاقی استوار باشه و در ثانی توسط انسان آگاه و موثق ترویج بشه. وقتی هر دو مورد نقض میشه طبیعتا جواب عکس میده.

نینا سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 23:28

"اینک رو چند ساله می‌شناسم، مدتی همکار بودیم، دورکاری. دیدمش یکی دو بار. ولی خیلی زیاد با هم صحبت کردیم خصوصی."

باشه تو اینک نیستی. دور کاری!!!! این بنده خدا فقط نزدیک کاری بلده و شستن کهنه نوزادای مدیرش تا تو ثوابش شریک باشه. بیچاره دو تا جمله مرتبط و منطقی رو نمیتونه پشت سر هم بیاره. یاد جمله معروفش افتادم : " مگه حکومت و دولت فرق داره" خخخخخخخخخخخ. از روزی که این جملتو دیدم عاشقت شدم. خیلی باحالی. تا اون موقع فکر میکردم این یارو یه بچه آخوند بیسواده ولی از اون روز فمهیدم یه سکینه بند اندازه که تو روضه ها پای بحث این خانوم جلسه ای ها به امور خیر مشغوله. دور کاری رو خوب اومدیها
تقبل ا...
اینک جون سلام ما رو به اینک برسون بگو زود به زود بنویس بخندیم. به خدا اینا ضد تبلیغه.

نینا سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 23:19

ینی من هر وقت میخوام بخندم میرم وب این زنیکه یا مرتیکه رو باز میکنم جواباشو به کامنترا میخونم. انقد میخندم که اشکم در میاد. مثلا طرف خودشو پاره کرده فلسفه آفرینش و عشق و فلان رو تحلیل کرده تا بگه عشق زمینی دو نفریه نه سه نفری. بعد یارو جواب میده شما چرا اسم نداری.

.... سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 22:47

تخته کردن این وبلاگ برامون مثل آب خوردنه ..
با خود اندیشیده ایم بچه مسلمانیم میگذریم تا این وب برای دل بانو بدبخت شکست خورده مرهمی باشد.... نوشتن بلد نیستی کامنتر نداری به امید حل روحیه خراب تون بنویس تا دق نکنین ....
دلم برایتان کباب است در برابرتان باید خندید و اشک شوق ریخت...
خانم اینک دشمنانی چون بانو دارد استوار و الگوس...
بانو بیچاره ما زن کویر و دیگر دوستانش را حریف بودیم شما عددی نیستین کوچولو شیطون ...
زن کویر رسما عذرخواهی کرد متوجه شد ما افراد مصمم و قدرتمندی هستیم در عرض دو ثانیه کج فهمان را در بلاگستان محو خواهیم کرد..
نخواهیم گذاشت بلاگستان تبدیل به کثافت کاری و بی بند و باری شود نمیگذاریم خواهران دینی و بااخلاق مانند خانم اینک تنها باشند ..
کتک میخوری که ساعتها بنشینین فکر کنین از کجا و چه جوری خوردین چنانکه هنگ کنین...
خانم اینک فرشته س حمله و گستاخی به او بی لیاقتی امثال توست....

شاینا سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 21:56

اولا بهتره طعنه نزنی. شوهر تو که نیست که راحت می خوای بکوبیش!

دوما کجا گفتم مدیر قبلا چندتا چراغ روشن کرده؟

کجا گفتم دخترم درس نخونده، شوهر کرده؟
کجا نوشتم نوه ام با بچه ی همسر هم سن میشن؟


ازکی تا حالا طاسیانه شده خرت و پرت؟

تو مگه خنجر زیر گلویت گذاشتن که به زور می خوای کامنت بذاری؟
____________
اولا خدا نکنه من چنین شوهر هرزه ای داشته باشم که منو بکنه کلفت یه دختر مجرد بگیره.
دوما اون سگ توله هایی که تو پس انداختی چراغهایی هست که قبلا روشن شده. یعنی چرا بلد نیس بچه هاشو مدیریت کنه. فهمیدی مغز نخودی؟
سوما خودت گفتی ۱۸ سالگی شوهر کرد که نترشه. سال بعدم شکمش اومد بالا که یه وقت آمار رشد جمعیت نزولی نشه عاقا قهر کنه. اگه منظورت از درس خوندن دیپلمه خسته نباشه. به دروغ دونگای پیشین داستانت مراجعه کن.
چهارما نوه تو همونیه که الان تو شکم ننشه و دو ماه دیگه پس میفته‌. بچه شوهرتم همونیه که سریع پس افتاد که دختر ترشیده ۳۰ ساله لذت مادری رو بچشه. پس این دو نا همسن هستن. گرفتی؟ ماشین حساب بدم؟ آخه انقد احمق
من که نمیدونم تو دهات شما چه خبره. ولی خودت گفتی میخوام دو تا غذای ۶ نفره با پیک بفرستم. ما به این میگیم خرت و پرت. شما بفرمایید گنجینه جواهرات
و در آخر خنجر نذاشتن ولی کامنتات بازه منم دلم خواس کامنت بدم. حالا تو کونت گهیه بحثی جداگانس.
______________%
اگه میبینی فیلتر میشی پابلیک نکن فقط جوابم رو برات فرستادم

شاینا سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 21:36

حاضرم شرط ببندم که بیش از نود درصد حرفاش دروغه. سوادم که نداره. برگشته نقل قول گذاشته از امام خمینی از صحیفه سجادیه. بعد دو روز که مسخرش میگنن میگه اشتباه نوشتم صحیفه نور. بعد میگیم لامذهب صحیفه نور که توضیح المسائل نیس. مربوط به امور سیاسی و اجتماعی حکومته. پابلیک نمیکنه. بعد میگه از تو تلگرام پیدا کردم. بابا جون شما دلتون میخواد خروستون را با ۴ تا مرغ شریگ شین (به قول خودش) خوب بشین دیگه لازم نیس براش سند و رفرنس بیاری. خلایق هر چه لایق.

نگین سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 21:28

دم شما گرم
کاملا باهات موافقم
انقدر دروغ و تناقض تو پستاش زیاده که آدم خندش میگیره
ننم میدونه آقام نمیدونه. برادرم که چترشو پهن کرده طبقه پایین نمیدونه که شوهر من نیس یه شب در میون و عروسی گرفته و یه زنگوله پای تابوت پس انداخته بعد داییم میدونه و ازش تقدیر میکنه. شوهر دختر خواهرشوهرم میخواد تجدید فراش کنه. زنداییم غذا نمیپزه داییم میخواد زن بگیره ولی زن بدجنسش نمیذاره. خالم که دکتر هم هست!!!! گفته من در انجام مسائل زناشویی و خانه داری کم آوردم کاش زکاوت به خرج میدادم و برا شوهرم زن میگرفتم... فامیل دامادم نمیدونن که پدرزنش زن دوم گرفته. دختر باید زود شوهر کنه وگرنه میترشه.دخترمو ۱۸ سالگی شوهر دادم سال بعدشم شکمش اومد بالا. بعد میگم درس نخونده. میگه من کی گفتم. خوب تو مکتب درس خونده؟ بابا جمع کنید. بگید دنبال پایین تنه هستیم. ما هم میگیم خوش باشید. دیگه ادای آدم حسابی ها دو درنیارین.

روشن سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 11:04 http://private-sunset.blogsky.com

سلام.

من خیلی عادت به کامنت گذاشتن ندارم. فقط خواستم یه مواردی رو بگم...

اینک رو چند ساله می‌شناسم، مدتی همکار بودیم، دورکاری. دیدمش یکی دو بار. ولی خیلی زیاد با هم صحبت کردیم خصوصی.

کاملا می‌دونه که از روش و سبک زندگیش بیزارم و همیشه بهش انتقاد کردم. اما این همه ناسزاگویی شما و اساسا این زوم کردن‌تون روی زندگی اینک رو متوجه نمیشم!

تعدد زوجات مسأله‌ایه که بیشتر به سبک زندگی ما برمی‌گرده و صرف اینکه کسی بگه «من مذهبی‌ام، پس میرم ازدواج مجدد می‌کنم!» نیست. شما میتونید با همسرتون اتمام حجت کنید که من همچین سبک زندگی‌ای ندارم و توی زندگی مثلثی نمی‌مونم! دیگه انقدر وقت تلف کردن و فحش دادن و وبلاگ زدن نداره واقعا. مردم هم صلاح زندگی خودشونو بهتر از من و شمای وبلاگ‌نویس می‌دونن.

من اگه وبلاگ اینک رو به رغم مخالفت عمیقم با تفکر و سبک زندگیش می‌خونم، به خاطر اینه که دوست‌مه و وضعیتش برام مهمه. ولی پذیرفتم که خودش این زندگی رو انتخاب گرده. پس دیگه حرص نمی‌خورم و خودمو توی فحش دادن بهش خفه نمی‌کنم!

شما حق نداری بهش توهین کنی چون سبک زندگی‌شو نمی‌پسندی.

یک خواننده فوق العاده زرنگ و زبل سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 07:03

راسته که خطیبی باعث خداحافظی زن کویر از وبلاگش شده؟ چون خطیبی برای اینک کامنت گذاشته بود که گزارش وب زن کویر را به وزارت اطلاعات دادم و حساب مبین رسیده خواهد شد و اینک هم جواب داده بود که خوبش کردی ولی دو دقیقه بعد کامنت حذف کرد به نظرت ممکنه این قضیه ربطی به خداحافظی زن کویر داشته باشه؟ چون جند روز بعد این کامنت زن کویر با حالت ترسیده و سریع و فوری خداحافظی کرد

..... سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 06:01

وای بانو. تو دیگه چقدر بدبخت و مفلوکی.

سرت رو کردی توی زندگی دیگران که چی بشه مثلا؟
تو عددی نیستی که ادعا می کنی می تونی جلوی عادی شدن زنان دوم‌ رو بگیری!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.